Sunday, September 23, 2007

جدول

(( به نام خالق زیبایی های شیراز ))
نام داستان : جدول
نویسنده : محمد قیم



از سن 15 سالگی به حل کردن جدول علاقه مند شدم وتا امروز هر جدولی که در مقابل داشتم حل کردم .چندین وچند جایزه بابت حل جدولهایی که داشتم دریافت کردم حتی چند مجله زمانی که جوایز رو به من اهدا می کردند به من پیشنهاد کار دادند تا برایشان جدول طرح کنم .اما امروز بعد از سی وپنج سال جدول حل کردن به یک جدول بزرگ رسیدم. !
من جدول بزرگ زیاد حل کرده بودم اما این جدول آخری یک ویژگی داشت و آن هم این بود که هر انسانی با هر سطح معلومات چه دانشمند و چه بی سواد فقط می توانست یک خانه از این جدول را پر کند.
من اولین کسی بودم که به این جدول رسیدم و توانستم یک خانه از آن را پر کنم . این جدول به کمک پانصد نفر و طی دو ماه حل شد
اکنون تمام خانه های این جدول پر شده و نام اینجدول حل شده هست:قطعه 230 بهشت زهرا
این داستان پیشکش به روح مادر بزرگم و تمامی کسانی که در قطعه 230 بهشت زهرا در کنار او به خاک سپرده شده اند

No comments: